Carrière

De Remark Groep: dat werkt

De Remark cultuur kenmerkt zich door een no-nonsense mentaliteit, hard werken, doorzetten en ‘het platte van de voeten beneden’. Dit zijn eigenschappen die passen bij de Remarker. De organisatie impliceert een hoge mate van vrijheid in een groot aantal functies, waarbij de balans tussen verantwoordelijkheid en bevoegdheid niet uit het oog wordt verloren.

De gemiddelde leeftijd van de Remarker is jong te noemen. Dynamiek en enthousiasme zijn eigenschappen die bij een Remarker niet mogen ontbreken. Het personeelsbeleid is erop gericht om in geval van een vacature deze vacature bij voorkeur te laten invullen door een collega die reeds bij Remark werkt.

Remark Studiefonds

Ter ontwikkeling van elke medewerker EN om ons credo “Goed is niet best!” kracht bij te zetten is het Remark Studiefonds in het leven geroepen. Het studiefonds biedt een ieder de mogelijkheid tot bijscholing op zowel individueel als op afdelingsniveau.

Werken bij Remark…

  • Is werken met topmerken in de drogisterij- en FMCG markt.
  • Is werken met innovatieve en onderscheidende concepten.
  • Is werken in een dynamische en creatieve omgeving.

Remark Groep is geïnteresseerd in talentvolle en vooral nieuwsgierige, ambitieuze mensen die affiniteit hebben met cosmetica en de cosmeticamarkt.

Wilt u een open sollicitatie sturen? Klik dan hier.

  • "Het is zaak om alles er aan te doen om de goederen te leveren tegen zo min mogelijk kosten en naar tevredenheid van de klant. We staan voor kwaliteit ѐn flexibiliteit en maken het verschil door te realiseren wat anderen niet voor mogelijk houden."

    Sebastian Jurkiewicz (Bedrijfsleider Magazijn)
  • "Goede en correcte administratie is essentieel voor een divers en groot bedrijf als Remark. Het is aan mij de uitdaging deze controle voor het grote merkenportfolio in goede banen te leiden!"

    Ronald Plantinga (Hoofd Administratie)
  • "Binnen Sales zijn we ongelofelijk actief; we moeten doortastend en daadkrachtig zijn anders redden we het niet ten opzichte van de concurrentie! Je moet in deze markt en bij Remark ondernemen, eigen initiatief nemen, energiek zijn en durven!"

    Alexander Ditewig (Key Account Manager)
  • "Servicegericht zijn is niet je taak, maar je uitstraling en hoe je moet zijn. Het is de cultuur van ons bedrijf, en de kracht achter onze klantenbinding."

    Ankie Klaar